Üdvözöljük a

Tonk Emil Üzleti Pódium - Asszertív Kommunikáció | Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

honlapján!

-

Kamarai rendezvények

<< 2017 December >>
KeSzeCsüSzoVa
    123
45678910
11
121314151617
18192021222324
25262728293031

Tonk Emil Üzleti Pódium - Asszertív Kommunikáció

Szerző: Bobkó Judit | 2017. október 2.

„Tanulj meg úgy tárgyalni, hogy a partner azt érezze, elsősorban az ő szempontjai fontosak, miközben a saját érdekeid sem sérülnek!– ez az asszertivitás művészete, mellyel  2017. november 8-án  a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamarában megrendezésre kerülő Üzleti Pódiumon ismerkedhetnek meg az érdeklődők. 

A Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara támogatásával

Mottó: "A jó üzletember minden tárgyaláson a másik szempotjából foglalja össze az érveit."

Alkalmazd Te is, és legyél eredményesebb! Az asszertív kommunikáció, más néven empatikus tárgyalások két kulcsszava:empátia és kompromisszum. Ahhoz, hogy valakiből jó tárgyaló legyen, az átlagnál nagyobb empátiával kell rendelkeznie! Ha eredményt szeretnél elérni egy tárgyaláson, kezdd azzal, hogy a tárgyalópartnered szempontjából kínálod a terméket vagy szolgáltatást! Pontosan kell tudni, hogy a partner milyen helyzetben van, milyen kompetenciákkal rendelkezik, és mi az, ami számára fontos! Ebben rengeteget segít a kérdezéstechnika. Ez megalapozza a sikeres érvelést. 

 

Miről tanulhatsz a képzésen?

  • Az asszertivitás jelentősége a kommunikációban
  • A verbális és nem verbális kommunikáció a mindennapokban
  • A kompetencia védelme
  • A kompromisszumok természete
  • Hogyan képviseljünk érdekeket?
  • A tárgyalás, mint a kompromisszum keresésének legjobb terepe
  • A tárgyalások logikája és szakaszai
  • Taktikai eszközök a tárgyalások során
  • Hogyan zárjunk le eredményesen tárgyalásokat
  • A beleérzés technikája – Hogyan gondolkodjunk a másik szemszögéből?
  • A visszajelzések hiánya – a veszteségek

Minden ügyfél arra kíváncsi, hogy neki miért lenne előnyös, hasznos, praktikus, gazdaságos, amit kínálunk. Ha mielőbb kompromisszumra szeretnél vele jutni, képzeld magadat az ő helyzetébe, és érvelj az ő szemszögéből! Mielőtt megszólalnál, gondold végig, hogy ha az ő helyében lennél, akkor mi lenne az, ami Téged érdekelne, mi az, ami számodra fontos lenne. Az empátia diadala, amikor a vevő fejével tudunk gondolkodni és úgy ajánlunk számára dolgokat, hogy azt ne tudja visszautasítani.

 

Időpont

2017. november 8. szerda 16.30 - 19.30

 

Helyszín

Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 6721 Szeged Párizsi krt. 8-12.

 

Belépőjegy

Bruttó 7.000 Ft
Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara (CSMKIK) tagoknak kedvezményesen bruttó 6.000 Ft.

 

Csoportos kedvezmény

Minden 5 jegy után 1-et ajándékba jár

 

Jegyrendelés itt.