A projekt partnerei 5 európai országból – Dánia, Németország, Spanyolország, Magyarország és Belgium – személyesen találkozhattak 2022 szeptemberében az Észak-Dániai Főiskolán. A találkozót Aalborgban, Dániában, az Észak-Dániai Egyetemi Főiskola UCN Innovationhouse nevű központjában tartották. A háromnapos transznacionális partneri találkozó a D-EMIND projekt keretében tökéletes lehetőséget biztosított a partnerek számára, hogy együttműködjenek és közösen dolgozzanak olyan eredményeken, amelyek elősegítik a vállalkozói szemlélet fejlődését a felsőoktatásban.
A találkozó során a partnerek közösen alkották meg a D-EMIND Digitális Eszköztár és Platform struktúráját, amely egy online nyitott tevékenységeket és alkalmazásokat tartalmazó gyűjtemény, amely támogatja a kihívásalapú tanulást. A platform felhasználói online elérhető forrásokat és anyagokat is találnak, amelyek segítenek kihívásalapú tanulási tevékenységek kidolgozásában, marketingstratégiák kialakításában, valamint olyan eszközökben, amelyek támogatják a hallgatók prototípusainak és ötleteinek népszerűsítését. A digitális gyakorlatok integrálása a projektbe elősegíti azok természetes használatát a hallgatók körében, akik elsődleges motivációja az ötletek innovatív felfedezése, fejlesztése és megvalósítása.
A személyes találkozó lehetőséget adott arra is, hogy a partnerek megvitassák a projekt egyéb kapcsolódó témáit, például az elért eredmények áttekintését, a kommunikációt és disszeminációt, valamint a projektmenedzsmentet.
A D-EMIND projekt hasznos a tanárok, hallgatók és vállalatok számára egyaránt. Miközben a vállalatok valós életből származó kihívásokat oszthatnak meg, a hallgatók egy különleges módszertan alkalmazásával dolgoznak ezek megoldásán. Így a hallgatók formális oktatásuk részeként közösen dolgoznak a vállalatok előtt álló kihívások megoldásán. Ezáltal a projekt ötvözi a kihívásalapú tanulást és a vállalkozói oktatást, új szintre emelve mindkettőt. Ezen keresztül a felsőoktatási intézmények és a külső vállalatok közötti kapcsolatok is erősödnek.